Ons verhaal aan jou

09-03-2020
Denk je dat ook wel eens? Ik wil zelf weten wat ik doe? Groot gelijk! Wij begrijpen heel goed dat je niet altijd zin hebt om elke dag alles in dezelfde volgorde te doen. Bij ons op school mag je je soms bemoeien met de lessen. Wij luisteren naar jouw wensen en we proberen ze samen met jou uit te laten komen. Jij mag samen met je ouders en ons meepraten en denken over jouw manier van werken. Wil je een dag extra tijd besteden aan een van je lievelingsvakken? Wil je nog een keer een instructie volgen? Dan kan dat! Jij mag veel zelf beslissen over hoe je de dag indeelt. Dit kan op verschillende manieren en met verschillende leuke materialen.
Bij ons op school werken we volgens de leerlijnen. Dit zijn doelen bedacht door een aantal slimme mensen die je in ieder geval moet halen, het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een aantal basisvaardigheden leert. Dit zijn bijvoorbeeld rekenen, taal en spelling. Wat dan weer leuk is dat je zelf het tempo mag bepalen, wij weten dat niet iedereen even snel werkt. De coaches in de klas helpen je met plannen en herinneren je aan de tijd die je nog hebt.

Wat ook fijn is;  als je iets al kunt je dan mag je wat anders gaan doen. Misschien wil je een andere taal leren, ben je heel muzikaal of wil je graag leren programmeren. In overleg met de coaches kijken we welke extra's we voor jou kunnen regelen. Veel mogelijkheden dus. Wij willen ook graag dat je thuis voelt bij ons op school, we vinden het belangrijk dat jij het fijn vindt in Azelo. Bij ons op school helpen we elkaar en zorgen we voor elkaar. Jij mag zijn wie je bent, je krijgt de ruimte om te groeien. We helpen je om sterke wortels te ontwikkelen, dat je dus veel leert. Jij mag ook nieuwe dingen uitproberen, je mag een vlucht maken door je vleugels uit te slaan. Probeer maar eens iets nieuws, ontdek en maak foutjes. Dat is toch gaaf als dat kan? Je leert door vallen en opstaan. Dit klinkt toch super?! Neem de kortste route naar Azelo en voel je thuis bij ons op school!