Onze school

13-02-2018
In het landelijk gelegen Azelo staat de openbare basisschool Azelo, op steenworp afstand van Borne, Delden en Bornerbroek. Een school waar we respect hebben voor elkaar en waar we dagelijks bezig zijn met het stimuleren van kinderen in hun persoonlijke ontwikkeling.
Onze school

Hier voel je je thuis
Er valt veel over onze eigentijdse school te vertellen. Wie we zijn, hoe ons onderwijs eruit ziet en welke doelen we nastreven. We volgen kinderen in hun persoonlijke ontwikkeling en stemmen het onderwijs hierop individueel af. Kinderen, ouders en leerkrachten voelen zich hier thuis. Daarmee zorgen wij ervoor dat het onderwijs dat wij geven voor alle kinderen volledig tot zijn recht komt.

Goede sfeer
We zijn erg trots op de gemoedelijke sfeer die er heerst. Leerlingen van alle groepen kennen elkaar, spelen met elkaar en werken met elkaar samen. We leren kinderen zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te nemen voor wat ze doen. Dat betekent dat ze al heel jong in staat zijn om in alle rust te werken aan taken. De rust, ruimte en gemoedelijkheid op onze school zorgen voor een sfeer waarin het voor kinderen prettig leren is.

Naast onze school
Onze school heeft een naastgelegen kinderdagverblijf. Er worden veel activiteiten buiten de school georganiseerd.

Toekomst
De toekomst van de kleine scholen ziet er heel goed uit! Door de intensieve samenwerking met 12 andere scholen kunnen we in de toekomst onze hoge kwaliteit waarborgen.

Opgroeien in een prachtige omgeving, met onderwijs afgestemd op de (onderwijs)behoeften van het kind, wat wil je nog meer?